ایران اولین تیم حاضر در یکی از ورزشگاه‌های جام جهانی ۲۰۲۶ در تقابل با میزبان-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

ایران اولین تیم حاضر در یکی از ورزشگاه‌های جام جهانی ۲۰۲۶ در تقابل با میزبان

دیدار دوستانه ایران مقابل کانادا، اولین حضور یک تیم در یکی از ورزشگاه‌های جام جهانی ۲۰۲۶ خواهد بود که مقابل یکی از میزبان‌ها این رقابت‌ها برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 14
کد خبر: ۱۳۳۵۱۶

به گزارش راهبرد معاصر دیدار دوستانه کانادا و ایران که قرار است 15 خرداد ماه در شهر ونکوور برگزار شود، به میزبانی ورزشگاه «BC Place» برگزار خواهد شد.

ورزشگاه محل برگزاری این بازی، یکی از ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی 2026 خواهد بود که با میزبانی مشترک سه کشور ایالت متحده آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار خواهد شد. این ورزشگاه پیش از این هم از جام جهانی 2015 زنان میزبانی کرده بود و دیدار فینال جام جهانی، در همین ورزشگاه برگزار شد.

حالا ایران این شانس را دارد که به‌عنوان اولین تیم، در یکی از ورزشگاه‌های تأییدشده جام جهانی 2026 و مقابل یکی از کشورهای میزبان بازی کند.

کلمات کلیدی: جام جهانی
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار